Politica de returnare

 

FAVMOB_Logo-preview
 

Site-ul favmob.ro este deținut de SC HOME FAVMOB SRL.
Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor si condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. HOME FAVMOB S.R.L își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fară o altă notificare.

Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul/produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora, fără penalități și fără a menționa motivul, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Data recepționării produselor este dată preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier.

Vă informăm că eventualele reclamații privind deficiențele estetice ale produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 48 ore de la momentul recepției produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

Produsele pe comandă specială și particularizate, prin alegerea culorii, a tipului de material, a mărimilor sau alte customizări la cererea clientului, nu pot fi returnate. Comanda specială nu se poate returna.

Dacă S.C. HOME FAVMOB S.R.L. nu va înlocui produsul returnat cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în maxim 14 zile de la dată în care se menționează decizia de returnare. Suma înapoiată nu include costurile inițiale de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, rupturi, găuri etc. Pentru a returna produsele, e suficient să ne informați de intenția dvs, trimițând un mail la contact@favmob.ro sau Tel: 0747068065

Reglementări legale pentru soluționarea reclamațiilor.

www.anpc.ro

Orice dispută de orice fel care ar putea să apăra între utilizatori și administratorii favmob.ro, conflicte sau neînțelegeri se va încerca rezolvarea pe cale amiabilă, iar dacă această nu se va putea realiza sau nu va fi posibilă, atunci conflictul va fi soluționat în instanța în conformitate cu legile române în vigoare.

De asemenea orice reclamații din partea cumpărătorilor vor fi adresate în scris la adresa contact@favmob.ro pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.

Shopping Cart